خانه‌تکانی شب عید با محصولات نانویی

با نزدیک شدن به هفته‌های آخر سال، مردم برای شروع خانه‌تکانی آماده شده و به دنبال محصولاتی هستند که با تمیز کردن خانه و لباس به آن ها در سریع تر تمیز شدن آن ها کمک کند به همین دلیل در این مدت تقاضا برای بعضی کالا‌های مورد نیاز برای خانه‌تکانی عید مانند شوینده و مواد پاک‌کننده به شدت افزایش خواهد یافت. در حال حاضر برای خانه‌تکانی شب عید، محصولات زیادی در بازار وجود دارد که به وسیله فناوری ‌نانو تولید می شود. این محصولات نانو نسبت به محصولات معمولی قابلیت‌های بهتری داشته اند.

شما می توانید با خرید محصولات شوینده نانو به راحتی خانه خود را برق بیاندازید در ادامه به معرفی بعضی از این محصولات می پردازیم.

محصولات فناوری نانو که هر یک با یک ایده تولید شده است هر کدام از این محصولات هدیه ای برای راحتی مصرف‌کننده است. اکنون مواد پاک کننده چند منظوره و اسپری‌هایی تولید می شود با وجود قدرت پاک کنندگی بالا، مواد شیمیایی خطرناک ندارد. و جالب آنکه این مواد به سطوح نیز آسیبی وارد نخواهد کرد.

اسپری‌های آب گریز کننده از دیگر محصولات نانو است که به وسیله آنها از شوره زدن، جذب آلودگی و پوسته پوسته شدن سطوح فلزی، شیشه و سرامیک جلوگیری می‌شود. اسپری پاک‌کننده چرم، اسپری پاک‌کننده انواع شیشه، محلول پاک‌کننده سینک ظرفشویی، اسپری پاک‌کننده و براق‌کننده چوب، محلول پاک‌کننده چندمنظوره، اسپری پاک‌کننده صفحات نمایش، محلول زمین‌شوی، اسپری پاک‌کننده فرش و موکت، اسپری پاک‌کننده پارکت و محصولات دیگری هستند که در زمینه نانو تولید شده است.

محصولات پاک کننده نانو زیادی وجود دارد که به تمیز بودن خانه، محل کار و حتی خودرو کمک خواهد کرد برای مثال  اسپری پاک‌کننده و براق‌کننده چوب،اسپری پاک‌کننده چرم،اسپری پاک‌کننده انواع شیشه، محلول پاک‌کننده سینک ظرفشویی، محلول پاک‌کننده چندمنظوره، اسپری پاک‌کننده صفحات نمایش، محلول زمین‌شوی و اسپری پاک‌کننده فرش و موکت، اسپری پاک‌کننده پارکت برای خانه‌تکانی دارد.

 

با توجه به اینکه مدام از خودرو خود استفاده می کنید گرد و غبار و آلودگی در آن زیاد است و باید مرتب تمیز شود شما می توانید در کنار تمیز نمودن خانه، خودرو ‌خود را نیز با محصولات نانو تمیز کنید محصولاتی مانند اسپری پاک‌کننده موتور خودرو، اسپری پاک‌کننده بدنه خودرو، اسپری پاک‌کننده لاستیک و اسپری پاک‌کننده برای تمیز کردن خودرو‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله شوینده هایی که با فناوری نانو ساخته شده اند اسپری پاک‌کننده شیشه، محلول پاک‌کننده سطوح استیل، اسپری پاک‌کننده صفحات نمایش LED ,LCD و محلول پاک‌کننده چند‌منظوره است
محصولات نانو همچنین برای خانه‌تکانی تولید شده مانند اسپری آب‌گریزکننده برای سطوح فلزی، سطوح رنگ شده، شیشه، چوب، MDF، سنگ، کاشی و سرامیک و آجر. این اسپری‌ها آب‌گریزکننده بوده یعنی مانع از شوره زدن و جذب آلودگی و همچنین پوسته پوسته شدن زیرلایه می‌شود و جالب اینکه مدت زمان کوتاهی خشک خواهند شد.
در ادامه به معرفی چند محصول پاک کننده نانو که برای خانه تکانی می توانید از آن استفاده کنید، می پردازیم.

برای پاک کردن استیل از چه محصول نانویی استفاده کنم؟

 

برای پاک کردن استیل از چه محصول نانویی استفاده کنم؟
پاک کننده استیل، سینک و شیر آلات LYNX

مزایای پاک کننده نانو سطوح استیلLYNX
از مواد طبیعی و تکنولوژی نانو ساخته شده است
بسیار قوی دارد جرم زدای قوی
سطوح را درخشان می کند
محافظت و پاک کننده سطوح استیل است
لکه های اثر انگشت، چربی و چسبنده را از بین می برد
سازگار با محیط زیست است
میکروبها را از بین می برد و ضد عفونی کننده

روش مصرف پاک کننده نانو سطوح استیل LYNX
ابتدا پاک کننده نانو سطوح استیل LYNX را بر روی سطوح استیل اسپری نمایید و بعد از چند ثانیه با ابر مخصوص LYNX بر روی سطح بکشید خواهید دید که تمیز شده و درخشان می شود.
نکات ایمنی پاک کننده نانو سطوح استیلLYNX
درهنگام تمیز نمودن لبه های استیل مراقب باشید.
دور از دسترس کودکان نگه داری شود.
از استنشاق بخار و همچنین خوردن محلول اجتناب کنید.
توجه داشته باشید با پوست و چشم تماس نداشته باشد.
دقت داشته باشید به طور مستقیم با مواد غذایی برخورد نداشته باشد.

برای جرم گیری شیرآلات از چه محصول نانویی استفاده کنم؟

جرم گیر شیرآلات نانو سان
جرم گیر شیرآلات نانو سان

این محصول بسیار کاربردی برای تمیز و درخشان نمودن انواع شیرآلات، شیلنگ های فلزی و فنری، دوش حمام، کاشی، ظروف شیشه ای، سرامیک و هر سطحی که رسوب آب روی آن وجود دارد، استفاده می شود.

مزایای جرم گیر شیرآلات نانو
رسوب آب از بین می برد
استفاده آسان از جرم گیر
سرعت پاک کنندگی بسیاربالایی دارد
براق کنندگی بسیار خیره کننده
بدون نیاز به فشار دادن و سایش
راهنمای محصول
مقداری از محصول را روی سطح دارای رسوب ریخته، سپس به وسیله یک فرچه، مسواک یا برس شیشه شوی، مواد را روی قسمتهایی از سطح که دارای رسوب است پخش کنید. بعد از حدود یک دقیقه مواد را دوباره روی سطح پخش نمایید و پس از یک دقیقه سطح را با آب و یک اسکاج یا ابر نرم که روی سطح خش ایجاد نکند تمیز کنید. در مورد رسوب های قدیمی و با حجم زیاد برای نتیجه مطلوب ، مراحل فوق را دوباره تکرار نمایید.

نکات ایمنی جرم گیر شیرآلات نانو سان
حتما از دستکش استفاده نمایید.
قبل از مصرف محصول را روی قسمتی از سطح امتحان نمایید.
از تماس مواد با چشم خودداری کنید.
از ترکیب این محصول با سایر مواد شوینده خودداری نمایید.
توجه داشته باشید دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

از چه محصول نانو برای پاک کردن همه سطوح می توان استفاده کرد؟

تمیزکننده سطوح سالید مجیک ۱۵۰ گرمی

تمیزکننده سطوح سالید مجیک ۱۵۰ گرمی

مزایای تمیزکننده سطوح سالید مجیک
استفاده آسان مقرون به صرفه است
دوستدار محیط زیست
عاری از مواد مخرب و زیان آور شیمیایی
قدرت پاک کنندگی بالا دارد
محصول سالید مجیک (Solid Magic)، تمیز کننده ای چند منظوره بوده و جایگزینی بسیار مناسب برای مواد شوینده اسیدی است که قابل استفاده در مکان هایی مانند؛ منازل، هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها و … است. این محصول هیچگونه مواد اسیدی، شیمیایی، مضر و حساسیت زا ندارد و با استفاده از آن هیچ آسیبی به سلامت انسان و همچنین محیط زیست وارد نمی شود. قدرت تمیزکنندگی فوق العاده بالای این محصول می تواند هرگونه کثیفی را از سطح پاک کرده و درسطوح گوناگون همانند؛ استیل، لعاب دار و مینایی ، کاشی،سرامیک، شیشه و … استفاده می شود.

کاربرد تمیزکننده سطوح سالید مجیک

از این محصول می توان برای انواع کاشی و سرامیک، سینک ظرفشویی، روشویی، شیرآلات، سطوح لعابی، وان حمام، آینه، ظروف فلزی، دستگیره درب، پنجره پلاستیکی، قرنیز های مرمر و صفحه گاز، استیل، کروم، شیشه،  استفاده نمود.

راهنمای محصول تمیزکننده سطوح سالید مجیک

نحوه استفاده تمیزکننده نانو سطوح سالید مجیک به اینصورت است که اسفنج زرد رنگ داخل بسته را با مقداری آب مرطوب کرده، و سپس با اسفنج مقداری از ماده سفید رنگ داخل قوطی بردارید. سپس آن را چندین بار بفشارید تا آب اضافی اسفنج گرفته شود و کف ایجاد شود. اکنون ابر برای تمیز نمودن سطح آماده شده است، آن را بر روی سطح کشیده و سپس سطح را تمیز کنید. پسماند حاصل از تمیزکاری را با آب زیاد بشویید. اگر میزان کثیفی زیاد بود، این فرآیند ادامه دهید.

نکات ایمنی تمیزکننده سطوح سالید مجیک

توجه داشته باشید این محصول برای سطوح نرم، رنگ شده یا حساس مناسب نیست زیرا ممکن است باعث ایجاد خش شود.

شرایط استفاده و نگهداری تمیزکننده سطوح سالید مجیک

بین ۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد نگهداری شود
توجه داشته باشید به صورت کاملا در بسته نگهداری شود.
دقت کنید از تابش مستقیم نور خورشید و همچنین یخ زدگی دور نگه دارید.

جمع بندی

با توجه به پیشرفت فناوری نانو هر روز محصولات جدیدی برای آسایش و راحتی ما تولید می شود شما می توانید برای تهیه محصولات نانو از سایت فتلک محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

امیتاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!